12 apr. 2012

Jeju island

Just nu har jag uppnåt den vikten som jag låg på i slutet av tredje ring, dvs strax innan studenten. Då låg jag på en vikt som jag inte riktig var nöjd med, om man ser med ett objektivt perspektiv efteråt. Nu har jag visserligen lagt på mig ett par kilogram muskler, men min viktuppgång har faktiskt varit skrämmande snabb, rättare sagt ett halvt kilogram i veckan eller 4 Big mac.
Jag måste vara ett fantastisk genetisk exemplar, som kan äta samma kost som små Koreanska flickor på 160 och ca 40-45 kg och ändå lägga på mig vikt. Inte för att jag bryr mig så jäkla mycket om det men det är inte så kul när kläderna passade en sitter en gång i tiden, sitter väldigt tight på en.

Har förövrigt kirrat biljetter till Jeju island


Inte helt fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar