8 feb. 2012

5 dagar kvar tills man lämnar landet i 140 dagar.

Tja tja bitches, under tiden jag är borta så kan ni följa mig här.
Jag kommer att lägga upp bilder på dagens outfit, pröva på nya hudvårdsprodukter, berätta allt om min senaste diet och lägga upp en massa bilder på mina maträtter, allt skvaller, mina manikyr besök, you wont miss a thing.

Dock blir deppig när jag såg flygtiden, 17:40 h, resa långt är nog det bästa jag vet.
Mellanlandar mitt i natten och får vänta nästan tre timmar på ett flyg, blir nog till att slänga in en extra slant så man får det skönt i någon lounge, betta lite, och hänga på flashback.

Åker med Qatar airways, ser fram emot att få käka lite halalmat. Var ett par år sedan som man åt en halalburgare på donken i Malaysia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar