20 feb. 2012

Fina fisken

"Firade" min födelsedag i sjömatsrestaurang igår. Ål, lax, räka, och krabba var det som man kände igen ifrån havets läckerheter, spännande mat! Glömde ta bilder på käket men det lär ju inte ha vart sista gången som jag åt mat ifrån sjön eller havet.
Roliga var nog att de även serverade små pizza slices. Utöver att pizzan smakade annorlunda så kände jag att det var lite väl klibbigt om fingrarna, var busig nog att smaka på en och visst var det socker som de hade använt på pizzan.

En oncle och tre kusiner.

Imorgon är jag förhoppningsvis återställd, då jag har proppat i mig alla doser medicin. Siiiiightseeeeeeing!

Förövrigt bör SU:s studentkår se över sin verksamet när de debiterar lika mycket för sitt "pulverkaffe" som man kan få en frappucino här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar